תה ירוק לדיאטה

 

כולנו מחפשים לרדת במשקל בצורה המהירה והקלה ביותר, ושוק הדיאטות מוצף בדיאטות מכל הסוגים וכל המינים.

פרסומים רבים מדברים על דיאטה באמצעות התה הירוק אשר יגרום לכם לרזות בקלות. האם יש אמת בפרסומים הללו, האם ניתן לבצע דיאטה באמצעות התה הירוק, האם התה הירוק יכול לסייע לכם לרדת במשקל בצורה יעילה בריאה ומהירה? בואו נבחן את העובדות.

כיצד פועל התה הירוק?

לתה הירוק יתרונות רבים וסגולות רפואיות רבות אך לא די בשתיית התה הירוק בלבד כדי לרדת במשקל. התה הירוק ישמש לכם ככלי עזר לדיאטה ויסייע לכם להאיץ את הירידה במשקל. למידע על תכונות התה הירוק

לתה הירוק מספר יתרונות: הוא טבעי לחלוטין, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל, הוא קל להשגה ונח לשימוש, ניתן להכין כוס תה בכל מקום שתרצו ובזמן קצר, הוא מכיל נוגדי חמצון היעילים ומגנים על גופנו מהרדיקלים החופשיים התוקפים את התאים ואת הרקמות בגופנו ועלולים לגרום למחלות כרוניות.

כל שאתם צריכים לעשות זה לדאוג לקחת אתכם את חליטת הצמחים, לשים כפית מהחליטה בכוס ולשפוך עליהם מים חמים, לא דרושים מים רותחים לשם הכנת התה הירוק אלא מים חמים בלבד.

צריכת התה הירוק מרגיעה את הקיבה ואת הרעב ומשרה תחושה של שובע. בתה הירוק מרכיבים מסוימים המסייעים לתהליך הדיאטטי כגון הקפאין הידוע כי הוא משפיע וממריץ את חילוף החומרים בגוף, הוא מונע ספיגת סוכרים ושומנים ויעיל בהורדת הכולסטרול הרע, בנוסף, התה הירוק מכיל חומרים פעילים המסייעים למנוע התפתחותן של מחלות כרוניות כגון סכרת, כולסטרול, יתר לחץ דם, מחלות לב וכלי דם, מחלת הסרטן, בעיות במערכת העיכול וכו' ואף למנוע ולרפא את המחלות הללו.

על מנת לשלב את התה הירוק בתהליך הדיאטה יש לצרוך 8-10 כוסות ליום, הוא משרה רוגע, מסייע בשריפת קלוריות ושומנים, דוחה את הצורך במתוקים ומשרה תחושת שובע, אך למרות כל יתרונותיו של התה הירוק והמרכיבים הפעילים שבו, לא די בצריכת התה הירוק כדי לרזות, ויש צורך בהקפדה על תפריט דיאטטי ופעילות גופנית על מנת לרדת במשקל.

כיוון של צריכת 10 כוסות תה ביום לא מתאימה לכולם, ניתן כמובן לצרוך את התה הירוק כתוסף תזונה, ולבלוע 2-3 קפסולות ביום, או לחילופין להשתמש בתמצית תה ירוק נוזלי.

לסיכום:



שילוב התה הירוק בתפריט הדיאטטי בהחלט מומלץ ויסייע לתהליך הדיאטה. יש להקפיד על תפריט שבו תזונה נכונה הכוללת את כל אבות המזון, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים, כמו כן מומלץ לאכול ארוחות קטנות ומאוזנות כל מספר שעות ולשתות הרבה. פעילות גופנית תסייע להאיץ את תהליך ההרזיה באמצעות חילוף חומרים מהיר, תעניק הרגשת קלילות ומצב רוח טוב.

סוגי תה