צריכת תה ירוק

 

לפי מחקרים ועפ"י עצתם של דיאטנים ותזונאים, יש לצרוך תה ירוק באופן יומי על מנת לקבל את ההשפעות הבריאותיות של התה הירוק ולסגל לעצמנו אורח חיים בריא. ההמלצה היא לשתות כ 8 כוסות תה ירוק ביום על מנת שהדבר יהיה אפקטיבי.

רוב האנשים אינם חובבי תה, קל וחומר שלא תה ירוק, ולכן נראה להרבה אנשים לא הגיוני לשתות כמות גדולה של כוסות תה, ומהר מאד מוותרים בראש על הרעיון בו נשלב את התה כחלק מאורח חיינו.

היום, בשנות ה 2000 קל יותר מתמיד לצרוך את הכמות הנכונה של התה הירוק כדי ליהנות מסגולותיו, ומבלי הצורך לשתות 8-10 כוסות תה ביום, בטח שלא בימי הקיץ החמים. הצריכה של התה הירוק כתוסף תזונה היא הפתרון.

איך ניתן לצרוך תה ירוק ?

תה ירוק ניתן לצרוך בשלושה דרכים:

    1. כחליטה או שקית תה ירוק לשתיה. מומלץ לשתות כ 8-10 כוסות ביום.
    2. בקפסולות - יש לבלוע 2-3 קפסולות ביום.
    3. בנוזל - שימוש בתמצית תה ירוק ע"י התזה מתחת ללשון.


יש לבחור אחת מהדרכים הנ"ל על מנת לסגל אורח חיים בריא וליהנות מסגולות התה הירוק. שימוש קבוע, עפ"י מחקרים תורם להפחתת כולסטרול, האצת קצב חילוף החומרים בגוף, הפחתת מחלות לב, חיזוק המערכת החיסונית , מניעת התפתחות של תאים סרטניים ועוד.