ניקוי רעלים, מיצים ושאר ירקות

בשנים האחרונות ישנה מגמה לדאוג לאיזון הגוף, לאכילה בריאה יותר,  תוך סיוע לגוף להתנקות מרעלים. בשל כך מנקים אנשים רעלים בגוף וזאת כל ידי  על ידי שמירה על צריכת אוכל טבעוני, הימנעות מסוכר, וגם באמצעות ניקוי רעלים באמצעות מיצים.

עד שיצא המיץ – התחייבות למטרה

אם הגעתם למסקנה שהגיע הזמן לנקות את הגוף מכל הרעות החולות, חשוב שתדעו כי לפני שמתחילים בניקוי רעלים כדי להבין כי ניקוי מסוג זה דורש התחייבות למטרה ושליטה עצמית, שכן בזמן דיאטה וניקוי שכזה: נמנעים מכל מאכל אחר, וממלאים את הגוף על ידי מיצים שידועים ככאלה שמאזנים, מנקים את מערכות הגוף, דואגים לאיזון הקיבה, מזרזים את מערכת העיכול, ובכך גורמים לפעילות תקינה יותר של המערכות בגוף.

ניקוי תחת השגחה

כדי לבצע את הניקוי, חשוב לדעת כי ניקוי הגוף בצורה רצינית נעשה על ידי התייעצות וליווי של אנשי המקצוע שיכולים לסייע לכם ולהדריך אתכם בכל שלב בתהליך.

ובכל זאת, כדאי שיהיו לכם בארסנל כמה מתכונים למיצים בריאים שבאמצעותם תוכלו לעבור את התהליך בצורה טובה.

ניקוי רעלים באמצעות מיצים מעולים שכל אחד יכול להכין בבית:

מיץ פטרוזיליה

מתכון שמאפשר להכין מיץ במכונת מיצים ביתית או בבלנדר. כדי להכין את המיץ יש לגרוס תפוח גרנד סמית, שני גזרים, שלושה עלי חסה, ענף סלרי וכמובן: צרור פטרוזיליה אחד טרי.

מיץ עלים ירוקים

מתכן נוסף למיץ מנקה מורכב מ:חופן נבטים, שמיר וכוסברה. את המיץ הספציפי הזה מומלץ לצרוך בשעות הצהריים.

מיץ צבעוני

למי שאוהב ירקות צבעוניים ואפילו מתוקים, יוכל ליהנות ממיץ העשוי משני גזרים, שני אגסים, ושני תפוחי גרנד סמית. את המיץ הזה מומלץ לשתות בשעות הבוקר לקבלת אנרגיה ומרץ.

מיץ ירוק

מיץ ירוק אותו כדאי לשתות בשעות הערב, מורכב מחמישה ראשי ברוקולי, 3 עלי חסה טרייה וכמות יפה של תרד. המיץ יעזור לכם להריע את הקיבה לפני השינה.

כיצד תחושו במהלך התהליך?

תהליך של ניקוי הגוף עלול להיות קשה בהתחלה, אבל התוצאה תהיה כיפית ומועילה במיוחד. בזמן דיאטת הניקוי תוכלו להרגיש קלילים יותר, מלאי מרץ ותרגישו כי מצב הרוח שלכם עולה – כמו גם משקלכם שיורד.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.