תרופות סבתא נגד סאטלה והנגאובר

לא משנה באיזו מסיבה הייתם אתמול, כאב הראש המתלווה לשתיית האלכוהול יכול להיות לעיתים בלתי נסבל. ומה קורה במקרה בו צרכתם מריחואנה ואתם במצב שבו השפעת החומר חזקה מידי ומפריעה לכם? מה שנקרא בימינו "סאטלה" היא למעשה תחושה המתקבלת משימוש בסמים ואלכוהול, מה שלעיתים מפריע לנו להתנהל ביום שאחרי ומכונה "סאטלה רעה". אז מה עושים? כיצד מורידים את רמות הסאטלה? יש לנו כמה תרופות סבתא טבעיות להציע לכם.

תרופות סבתא להנגאובר

חמרמורת תוקפת אותנו ביום שלאחר שתיית האלכוהול והיא נובעת מהתייבשות הגוף. בכדי להימנע מהנגאובר רצוי שלא להפריז בשתיית אלכוהול מוגברת, אבל אם הטעות נעשתה והתעוררתם בבוקר עם כאבי ראש בלתי נסבלים, רצוי להתחיל את היום בשתיית מים, והרבה. תרופת סבתא מוכרת היא שתיית מיצים ובייחוד מיץ עגבניות. המיצים הללו יסייעו לגוף להחזיר לעצמו את הנוזלים האבודים ויאזנו את מערכת העצבים. את המיצים יש לערבב עם מים בכדי להשיב לגוף נוזלים במהירות האפשרית.

על גדילן מצוי, שמעתם? מדובר בצמח מרפא המסייע לגוף למנוע את הנזקים לכבד בעקבות שתיית האלכוהול. רצוי לצרוך את צמח המרפא לפני צריכת אלכוהול ולאחריה. יתר על כן, צמח מרפא נוסף שיעיל לטיפול בהנגאובר של היום שאחרי הוא פרח צבר וזאת הודות לכמויות האבץ הרבות המצויות בו.

מה לא לעשות – לא לשתות קפה! רבים חושבים כי קפה יסייע להם להעביר את תחושת החמרמורת שהם חשים בעקבות צריכת האלכוהול, ובכן זה לא נכון. הקפה יגרום לכם לייצר שתן נוסף ולא יתרום להחזרת הנוזלים לגופכם.

כאב ראש

 תרופות סבתא לסאטלה מקנאביס

אם צרכתם קנאביס יתר על המידה ואתם חשים שההשפעה חזקה מידי עבורכם או שאתם בסאטלה רעה הכוללת סחרחורות וכאבי ראש מעיקים, אולי עדיף שתניחו לאביזרי העישון לרגע, ותנסו להיעזר בתרופות סבתא מוכרות וטבעיות לטיפול בבעיה.

אחת הדרכים לטפל בהשפעות הקנאביס על הגוף היא באמצעות צריכת סוכר מוגברת זאת מאחר והסוכר גורם לזינוק ברמות אנרגיה תוך פרק זמן קצר מאוד. כיצד תעשו זאת? פשוט אכלו מוצרים המכילים סוכר בכמות גבוהה כמו שוקולדים, סוכריות גומי ומתוקים נוספים. רק קחו שחשבון שכפי שהאנרגיה עולה מהר כך היא גם יורדת.

יתרה מזאת, כפי שנכתב לעיל, מיצי פירות עשויים לסייע במקרי חמרמורת הנובעת משתיית אלכוהול, ובכן, הדעה הרווחת היא כי מיצים אלו יכולים לתרום גם להפגת סאטלה רעה. יש לסחוט מיצים מתפוזים ולימונים ולערבב עם חצי כוס מים עד לקבלת נוזל אחיד, ניתן להוסיף אליו מעט סוכר (היעיל אף הוא לטיפול בבעיה) ולשתות. מעבר לאלה, רצוי ומומלץ לשתות כמויות מספקות של מים שכן מדובר בנוזל המסייע לגוף ולתהליכיו, כמו כן הוא עשוי לסייע בהפחתת ההשפעה החזקה הנובעת מעישון הקנאביס.

 

אם שתיתם אלכוהול בכמות גבוהה או עישנתם קנאביס וחוויתם סאטלה רעה או הנגאובר כדאי שתיעזרו בתרופות הסבתא השונות בכדי שתוכלו להרגיע מעט את התחושה המעיקה. חשוב לציין שסאטלה רעה אינה דבר מסוכן אך כאבי הראש עשויים להיות בלתי נסבלים לכן מדובר בפתרון נהדר למי שמעוניין לטפל בהם.