תה ירוק - לבריאות

 

מקורו של התה הירוק מגיע מצמח ה-Camellia Sinensis אשר גדל במזרח הרחוק. מחקרים גילו כי הוא עשיר מאוד בפוליפנולים (EGCG) - חומרים בעלי פוטנציאל אנטי-סרטני ופוטנציאל נוגד חמצון חזק במיוחד. שימוש בתה הירוק ברפואה הסינית נפוץ ומגוון, החל מכאבי ראש ועד לדיכאון ומחלות לב. היום יותר ויותר מחקרים מספקים עדויות ליתרונותיו הבריאותיים של שימוש בתה הירוק כמסייע לעיכול תקין, הפחתת כולסטרול, עוזר בפתרון בעיות של עודף משקל (מעורר את חמצון השומן) ובהרזיה.

בהקשר של תזונה, דיאטנים ותזונאים בעולם ממליצים על שימוש בתה ירוק כתוסף תזונה יומי אשר מאיץ את המטבוליזם (קצב חילוף החומרים) בגוף, מסייע להפחתת כולסטרול וממריץ את תהליך ההרזיה. מחקרים רבים מעידים על סגולות התה הירוק במגוון גדול של בעיות רפואיות והקשרים שונים. דיאטנים מסביב לעולם תמימי דעים בנושא היתרונות והתועלות שנמצאות בתה הירוק, המחקרים אמנם מראים שיש לשתות כ 8-10 כוסות תה ירוק ביום, אך בעידן שלנו, ניתן להזין לגוף את הכמות הזאת במספר קטן של קפסולות לבליעה או בתמצית תה ירוק נוזלי.

באתר זה אספנו עבורכם עובדות, מחקרים, מאמרים ואף מוצרים מומלצים לשימוש ע"י הגולשים. התה הירוק נמכר כתוסף תזונה ומאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות הישראלי וה FDA, יחד עם זאת, משרד הבריאות לא ממהר להוציא המלצת שימוש על המוצר עד לרגע זה, למרות שהדבר נעשה במדינות אחרות בעולם, אז אם אין מי שידאג לכם, כדאי שתדאגו לעצמכם, ואנו ממליצים בחום להתחיל לשתות הרבה תה ירוק על בסיס יומי, ומי שאינו חסיד של 10 כוסות ביום, יכול למצוא את התחליף - זה בטח לא יזיק לכם, ואם כולם טוענים שזה גם יועיל, אז הגיע הזמן לדואג לבריאות שלכם...

סוגי תה